Vicevi i Plavuse

Wednesday, August 25, 2010

Molitva zaposlenih

Daj mi snage da prihvatim stvari koje ne mogu promijeniti, hrabrost da promijenim stvari koje ne mogu prihvatiti i mudrost da sakrijem tijela onih koje sam morao ubiti jer su mi se popeli na vrh organa. Uz to pomozi mi da pazim na noge koje danas gazim, jer se moze dogoditi da su povezane sa straznjicom koju cu sutra morati ljubiti. Pomozi mi i da na poslu dam 100% od sebe...

14% ponedjljkom
22% utorkom
38% srijedom
20% cetvrtkom
6% petkom

I molim te podsjeti me kada imam los dan i kada izgleda da mi svi ubacuju stapove pod kotace, da trebam stedjeti moje energije i da se aktiviraju 42 misica da bi se lice namrstilo, a samo 4 da bi se ispruzio srednji prst.


Politicki vic


Jedan gavran stoji na grani drveta, ne radeci nista cijeli dan. Prodje mali zeko i upita ga: „Mogu li i ja sjesti pokraj tebe i ne raditi nista cijeli dan“?
Gavran mu odgovori: „Bez problema, zasto ne“.
I tako se zecic posjedne na zemlju pri dnu drveta, ne radeci nista cijeli bogovijetni dan.
Malo nakon toga, iznenada naidje lisica, vidi zeku, skoci na njega i pojede ga.
Pouka bajke: ako zelis sjediti i nista na raditi, moras sjediti na jako visokom mjestu.

Plavuše


- Zašto plavuša sjedi na papiru pred semaforom?
- Vozi A4!

- Zasto plavuša drži sise u frižideru?
- Da joj se ne pokvari mlijeko.

Došla plavuša kod doktora i kaže:
- Doktore,redovno jedem kondome, a opet sam ostala trudna.

Plavuša kaze plavusi:
- Znaš da je izašao play station 3!
- A joj, a ja nisam gledala ni prva dva!