Vicevi i Plavuse

Friday, February 09, 2018

Plavi svijet

Jedna plavuša sjedi u baru i pije kavu i tonik. Za susjednim stolom grupa mladića pije pivu, da budem precizniji, onu Karlovačku. Glavna tema su upravo plavuše i njihova glupost. Prepričavaju se dogodovštine, vicevi i smije se iz sveg srca. Plavuša nakon što je čula o čemu razgovaraju plati račun i uvrijeđeno izađe na ulicu. Na putu prema kući prolazi kraj jednog parka. Na travnjaku vidi jednu plavušu koja sjedi u barci, na travnjaku, i vesla.
- Evo, zbog ovakvih kao ti svi govore kako smo glupe. Kada bih samo znala plivati sada bi došla do tebe i počupala ti kosu.

Sljedeći vic je malo bezobrazan.

Jedna bjonda uđe u telefonski centar i želi nazvati majku koja već par godina živi u Singapuru. Objasni vlasniku što želi, a ovaj joj saopći da je cijena poziva 250 kuna.
- Ali gospodine, nemam toliko novaca. Spremna sam bilo što uraditi da bih mogla razgovarati s mamom.
- Baš sve?
- Da, upravo tako.
- U redu, slijedite me.
Odvede je u susjednu sobu, zaključa vrata dva puta i naredi joj da klekne. Zatim stane ispred nje i zatraži od nje da mu otkopča patent od hlača i na kraju traži da mu ga izvadi van. Ona sve poslušno obavi, izvadi mu ga iz hlača, uhvati njegovu stvar s dvije ruke i tu zastane. On:
- Daj, nemoj upravo sada stati kada treba doći najbolje.
Bjonda približi usta organu i kaže:
- Halo! Mama, da li me čuješ?



- Zašto plavuše otvaraju jogurt u prodavaonici?
- Zato što na njemu piše: "Otvorite ovdje".

Jedan plavuša se nalazi u jako lošem financijskom periodu i odluči da uradi nešto kako bi zaradila novac. Dok je tako razmišljala, sjedeći na klupi u parku, ugleda malog dečkića kako se igra na travi. Odjednom joj se upali žaruljica. Odšeta se oprezno do dečkića, uzme ga u naručje i odvede iza jednog kestena koji je rastao na rubu parka. Zatim iz torbice izvadi papir i olovku i napiše poruku: "Otela sam tvog sina! Sutra stavi deset tisuća kuna u jedan škartoc i ostavi ga u parku iza stabla kestena, u blizini tobogana. Potpis: jedna Plavuša." Nakon toga sa zihericom pričvrsti ceduljicu na majicu od dečka i pošalje ga njegovoj majci. Sutradan i isto vrijeme ode do parka i prikradajući se priđe stablu kestena. Iza nađe škartoc i u njemu traženih deset tisuća kuna i jednu cedulju:
- Evo novaca! Kako si mogla napraviti ovako ružnu stvar jednoj drugoj plavuši?

Tri plavuše polažu test da bi postale istražni policajci. Prva uđe unutra i jedan iskusan inspektor joj pokaže fotografiju jedne osobe na samo 3 sekunde.
- Kako ćete uspjeti da prepoznate ovog osumnjičenog?
- Jednostavno, ima samo jedno oko.
Inspektor ne može da vjeruje:
- Ali gospođice, pa ovo je fotografija profila.
I za drugu plavušu pitanje je potpuno isto. Odgovor:
- Ovog osumnjičenog je lako prepoznati jer ima samo jedno uho.
- Ali fotografija je iz profila. Recite trećoj neka uđe.
Uđe posljednja kandidatkinja i inspektor joj pokaže istu fotografiju:
- Ovo je fotografija jedne osumnjičene osobe. Recite mi na osnovu čega ga možete prepoznati među drugima? Dobro razmislite i nemojte mi davati glupe odgovore.
Treća plavuša razmišlja i nakon 3 minute ima odgovor:
- Ovaj čovjek nosi kontaktne leće!
Inspektor je iznenađen odgovorom. S fotografije se ne može zaključiti da li osoba doista nosi leće. Iz ladice svog stola uzima dosje osobe koja se nalazi na slici, prelistava ga i na kraju zaključuje:
- Odlično! Pa kako ste došli do tog zaključka?
- Vrlo je jednostavno: kako čovjek može nositi naočale kada ima samo jedno oko i jedno uho?

I za kraj idemo malo van teme, ali ostajemo na visokom nivou.

Jedna cura posjeti seoskog popa i žali mu se.
- Oče, kupila sam jednu papigu ženke, da mi prave društvo kada sam usamljena. Htjela sam je naučiti i da govori, ali ona samo ponavlja istu rečenicu: "Bok, ja sam prostitutka. Hoćeš li da se zabaviš sa mnom"?
- Grozno, ali imam ideju kako da to riješimo. Ja imam jednog muškog papagaja. Naučio sam ga da čita Bibliju i da se moli. Ako ih stavimo zajedno u krletku moj će naučiti tvoju.
Djevojka je oduševljena s idejom i dogovore se da će ona donijeti svoju papigu kod popa to isto popodne. Oko 4 sata pozvoni i uđe kod popa. Položi krletku s papigom pokraj papagaje koji u to vrijeme upravo moli. Papiga:
- Bok, ja sam prostitutka. Hoćeš li da se zabaviš sa mnom?
Papagaj:
- O hvala ti bože. Konačno su moje molitve uslišene.